Positionering, huisstijl en website

Food Compounds ontwikkelt en levert premix poeders aan de voedingsmiddelenindustrie. De start van een speciale productieafdeling voor allergeen-vrije premixen was aanleiding voor doorontwikkeling van de positionering en huisstijl. Hierin verdient duurzaamheid een prominente plaats. De positionering heeft geleid tot een restyling van het logo, nieuw drukwerk en een nieuwe website. De website laat zich als een fotoboek lezen, is responsive, 3-talig (Nederlands, Engels, Duits) en gebouwd in WordPress.

FoodCompounds positionering

Enkele huisstijlen voor onze klanten:
Enkele websites voor onze klanten:
Website Enegrgydak
Responsive website Foodcompounds
e-magazine
e-magazine
650×650-ene-iphone-en-mac
Valprevent-laptop-850
GGZ-in-balans-Responsive-wit
650×650-jeugdzorg-amsterdam-tablet
Foodcompounds-Responsive-wit2
MacBook
HVO-e-magazine
Congres Radbout Universiteit
previous arrow
next arrow